Informacje na temat zamawiania posiłków
W Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Józefosławiu obowiązuje system do zamawiana posiłków www.zamowposilek.pl
Informacje dla rodziców:
Aby założyć konto na stołówce szkolnej dla swojego dziecka należy zalogować się do: zamowposilek.pl
W ramach systemu, każdy rodzic musi założyć indywidualne konto do zarządzania zamówieniami posiłków dla swoich dzieci, aby mogły korzystać z wyżywienia. Aplikacja działa wraz z Piaseczyńską Kartą Mieszkańca. Numer karty należy podać podczas logowania w aplikacji.
Osobom nieuprawnionym do otrzymania Piaseczyńskiej Karty Mieszkańca wydane zostaną karty zastępcze umożliwiające korzystanie z posiłków na szkolnych stołówkach (podanie o wydanie karty zastępczej do pobrania w recepcji szkoły).
Na tym koncie zostaną odnotowane kwoty wpłat oraz inne informacje niezbędne do prowadzenia rozliczeń. Informujemy, że nie ma płatności on- line. Księgowanie środków na koncie może trwać od 1 do 3 dni w zależności od terminu wykonania przelewu. Aby mieć możliwość zamówienia posiłków, rodzice najpierw dokonują wpłaty (na swoje indywidualne konto), a następnie składają zamówienie w ramach dostępnych środków (wpłata musi być zaksięgowana na koncie w aplikacji- ponieważ system nie zamówi obiadów bez zaksięgowanych środków). Poprzez konto będzie również możliwość rezygnacji z już zamówionych posiłków do godz. 8 00 danego dnia. W takim przypadku nastąpi automatyczny zwrot należności na konto, a niewykorzystane pieniądze umożliwią dokonanie kolejnych zamówień.
Weryfikacja zamówionych posiłków odbywa się podczas ich wydawania w stołówce poprzez zbliżenie przez każde dziecko swojej karty do elektronicznego czytnika przy wejściu do stołówki szkolnej. Po odczytaniu karty pracownicy stołówki otrzymają na ekranie monitora stosowny komunikat, na podstawie którego wydadzą posiłek.
Informujemy, że posiłki na kolejny tydzień zamawiamy nie później niż do czwartku poprzedzającego tydzień wydawania obiadów. Po tym terminie nie będzie możliwości samodzielnego zamówienia posiłków.
Wyrabianie Karty Mieszkańca
Aby wyrobić Piaseczyńską Kartę Mieszkańca należy złożyć wniosek do Referatu Innowacji Miejskich.
SKŁADANIE DOKUMENTÓW:
• za pośrednictwem formularzy elektronicznych umieszczonych w zakładce „Logowanie” na stronie https://www.karta.piaseczno.eu/ (preferowana forma składania – najkrótszy czas potrzebny na wyrobienie karty)
• wnioski o wydanie Piaseczyńskiej Karty Mieszkańca oraz Piaseczyńskiej Karty Dużej Rodziny można składać drogą elektroniczną także przez ePUAP (szczegóły na www.bip.piaseczno.eu).
Karta wydawana jest bezpłatnie, a do jej posiadania uprawnieni są wyłącznie mieszkańcy Gminy Piaseczno.
Poniżej załącznik – podanie o zastępczą kartę obiadową: